суботу, 5 грудня 2015 р.

Навчання в Інтел

Навчання розпочалось!


Модуль 1-2


Сьогоднішній день пройшов надзвичайно цікаво. Модуль 2 допоміг мені засвоїти метод проектів, вимоги до нього. Особливо захоплююче пройшов наступний крок - створення буклета.

Модуль 3-4
Я ознайомилася з різними видами оцінювання, які застосовують для визначення того, що учні вже знають і уміють на початку виконання проекту. Навчилися створювати презентацію вчителя.
Розглянули шляхи ефективного пошуку  інтернет - ресурсів,  які допоможуть при вивченні обраної теми.

Модуль 5
Модуль пройшов надзвичайно цікаво. Я розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання інтернет - ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси.


Модуль 6
Що дав мені цей модуль?
  • Вчилась створювати мережевий опитувальник
  •  обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
  • переглянули план вивчення теми та внесла до нього зміни, 
  • працювали з питаннями педради про безпечну роботу в Інтернеті
  • вчилися редагувати записи, користуючись таблицею.
Необхідно встановити правила користування Інтернетом:

- письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями.

- правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті.
Учителю НЕОБХІДНО постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.

Модуль 7

В цьому навчальному блоці ми розглянули та вирішили такі проблеми та задачі:
-  Що вимагає планування та робота над прикладом учнівської роботи?
-  Які ключові та основні питання потрібно змінити і як це зробити?
-  Які проблеми виникають в учнів під час роботи над проектом?

Крім того, було створено учнівську презентацію. Я поділилась ідеями про використання Інтернету в процесі навчання учнів, внесла зміни до свого Плану вивчення теми.


Модуль 8


Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
 - обговорили ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання;
-  проаналізували з колегами, як самі проводимо оцінювання;
- поділилися прикладами учнівських робіт ;
-обговорили ідеї з залученням учнів до процесу оцінювання;
-  доопрацювали плани оцінювання;
- розібрали як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. 

Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . Ця методика  будується навколо потреб учнів. Це непросто, бо вимагає величезних зусиль з боку вчителів. Але це почесно і корисно, бо вчителі працюватимуть з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, впевненості, самодостатності та колективізму .
Учні мають бути активним у власному навчанні.

Модуль 10
У цьому модулі ми:

  •  ознайомилися з необхідними педагогічними технологіями та прийомами навчання задля досягнення навчальних цілей;
  • обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, 
  • як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення ефективності уроку та для підтримки навчання учнів. 
Потім створювали або текстовий документ, або презентацію (за бажанням) для фасилітації навчання учнів, які виконуватимуть проекти. Треба при цьому наперед спланувати, як буде вивчатися обрана тема в класі, створити інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів. 
Роботи багато, але сподіваюсь, що це дасть свої вагомі результати.



1 коментар:

  1. Я не міг би закрити свій перший дім без містера Педро! Педро та його команда зробили все для мене в цій транзакції. Він легко впорався з моїм дуже стислим часом роботи і завжди був доступний для мене, коли я мав запитання (а у мене їх було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже ціную! Він і його команда впоралися з багатьма сварками в останню хвилину з продавцем і невтомно працювали, щоб переконатися, що я можу закритися до закінчення терміну дії договору оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Пан Педро — надзвичайно обізнаний кредитний спеціаліст, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості перед моєю остаточною покупкою, і Педро був поруч, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючи з моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Педро та невтомним зусиллям його команди я тепер гордий власник будинку! Я б закликав вас розглянути Педро та його кредитну компанію для будь-якого виду позики.

    # Автокредит

    # Житловий кредит

    # Бізнес позика

    # Особистий кредит



    Пропозиція позики пана Педро

    Електронна пошта- pedroloanss@gmail.com.

    Повідомлення WhatsApp: +1 863 231 0632

    ВідповістиВидалити