Модуль 1-2
Сьогоднішній день пройшов надзвичайно цікаво. Модуль 2 допоміг мені засвоїти метод проектів, вимоги до нього. Особливо захоплююче пройшов наступний крок - створення буклета.
Модуль 3-4
Я ознайомилася з різними видами оцінювання, які застосовують для визначення того, що учні вже знають і уміють на початку виконання проекту. Навчилися створювати презентацію вчителя.
Розглянули шляхи ефективного пошуку інтернет - ресурсів, які допоможуть при вивченні обраної теми.
Модуль 5
Модуль пройшов надзвичайно цікаво. Я розглянула шляхи ефективного пошуку та оцінювання інтернет - ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси.
Модуль 6
Що дав мені цей модуль?
- Вчилась створювати мережевий опитувальник
- обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;
- переглянули план вивчення теми та внесла до нього зміни,
- працювали з питаннями педради про безпечну роботу в Інтернеті
- вчилися редагувати записи, користуючись таблицею.
Необхідно встановити правила користування Інтернетом:
- письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями.
- правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті.
Учителю НЕОБХІДНО постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.
Модуль 7
В цьому навчальному блоці ми розглянули та вирішили такі проблеми та задачі:
- Що вимагає планування та робота над прикладом учнівської роботи?
- Які ключові та основні питання потрібно змінити і як це зробити?
- Які проблеми виникають в учнів під час роботи над проектом?
- Що вимагає планування та робота над прикладом учнівської роботи?
- Які ключові та основні питання потрібно змінити і як це зробити?
- Які проблеми виникають в учнів під час роботи над проектом?
Крім того, було створено учнівську презентацію. Я поділилась ідеями про використання Інтернету в процесі навчання учнів, внесла зміни до свого Плану вивчення теми.
Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- обговорили ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізували з колегами, як самі проводимо оцінювання;
- обговорили ідеї із залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізували з колегами, як самі проводимо оцінювання;
- поділилися прикладами учнівських робіт ;
-обговорили ідеї з залученням учнів до процесу оцінювання;
- доопрацювали плани оцінювання;
- розібрали як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . Ця методика будується навколо потреб учнів. Це непросто, бо вимагає величезних зусиль з боку вчителів. Але це почесно і корисно, бо вчителі працюватимуть з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, впевненості, самодостатності та колективізму .
Учні мають бути активним у власному навчанні.
Учні мають бути активним у власному навчанні.
Модуль 10
У цьому модулі ми:
- ознайомилися з необхідними педагогічними технологіями та прийомами навчання задля досягнення навчальних цілей;
- обговорили, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів,
- як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення ефективності уроку та для підтримки навчання учнів.
Роботи багато, але сподіваюсь, що це дасть свої вагомі результати.
Я не міг би закрити свій перший дім без містера Педро! Педро та його команда зробили все для мене в цій транзакції. Він легко впорався з моїм дуже стислим часом роботи і завжди був доступний для мене, коли я мав запитання (а у мене їх було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже ціную! Він і його команда впоралися з багатьма сварками в останню хвилину з продавцем і невтомно працювали, щоб переконатися, що я можу закритися до закінчення терміну дії договору оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Пан Педро — надзвичайно обізнаний кредитний спеціаліст, ввічливий і терплячий. Я переглянув кілька пропозицій щодо нерухомості перед моєю остаточною покупкою, і Педро був поруч, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючи з моїм агентом за лаштунками. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Педро та невтомним зусиллям його команди я тепер гордий власник будинку! Я б закликав вас розглянути Педро та його кредитну компанію для будь-якого виду позики.
ВідповістиВидалити# Автокредит
# Житловий кредит
# Бізнес позика
# Особистий кредит
Пропозиція позики пана Педро
Електронна пошта- pedroloanss@gmail.com.
Повідомлення WhatsApp: +1 863 231 0632